Monday, August 24, 2009

KEM???


letih. ikutkan letih dan malas memang saya langsung tak berminat nak pergi tapi bila terkenangkan kakak ipar yang begitu bersemangat waja mengalahkan saya yang bergelar peserta nih saya terpaksa akur dengan surat tawaran yang datang melayang-layang.adus....ditambah lagi dengan keadaan yang langsung tidak memiliki kawan mahupun teman untuk berbual serta berbicara, semangat saya bertambah luntur walaupun dengan pengguna breeze color sekalipun.
TETAPI....
apa yang saya bimbangkan tuh langsung tak jadi kenyataan. saya dapat kawan yang rapat dan sangat rapat sampaikan saya tak percaya yang kami sebenarnya baru je berkenalan pagi tadi!!! hahahaharunsalimbachik.....kami tiga kepala [istilah yang betol okey....] tiga badan,tiga helai baju dan seluar tapi kami satu pendapat. kenapa???tak percaya e??? saya pun tak percaya tapi inilah takdir Allah S.W.T..kalaulah saya menolak tawaran nih, tentunya saya takkan jumpa dengan kengkawan yang sangat2 best giler sampaikan saya pun dah hampir2 nak giler melayan karenah diorang yang senak tak tau apa tapi hakikatnya perangai sayalah yang terlebih senak berbanding diorang hahhahampeh betol saya....
tapi kem nih memang best, memang happening gilo baban macam gaban dan suria baja hitam masuk dalam jamban dan stop!!!sambung balik. tapi kem nih memang best. memang layan jerk walaupun urusetia langsung tak best, tak senyum dan tak mesra alam sekitar padahal kami memang dah duduk dalam hutan yang sememangnya dekat serta melambangkan alam semulajadi tapi urusetia memang langsung tak menjadi!letih taip!kalu tau *** yang ambik kem nih, tobat saya tak pergi!!! dahlah kami tiga orang kena mark ngan fasi2 yang ramai tuh. mana taknya kami gilo sakan ambik gambar sambil bergaya macam budak tak sihat dan tanpa segan silunya membuat bising ketika video ditayangkan, makan ketika majlis rasmi sebab terpaksa duk kat depan sekali kononnya kami kena sopan macam golongan VVIP sedangkan kami macam hantu nih mana boleh duk diam. tapi yang bestnya bila perkhidmatan kumpulan kami diperlukan. rasa macam tak percaya tapi kena jugak percaya dengan khabar angin yang bertiup kencang menandakan paras air meningkat dan amaran berjaga-jaga dikeluarkan oleh pihak stop!! bila Kak Ain terpilih dan terpaksa rela menjadi MC.hahhahaha gempak!!! tapi Kak Ain memang best!
apapun saya enjoy dan alhamdulillah diatas rezeki yang Allah bagi kepada hambanya yang kurang segala2nya nih..........[sesiapa yang baca nih, sila baca dengan nada merendah diri okey....time kasih]
habis......

No comments:

Post a Comment