Friday, October 30, 2009

SELAMAT PAGI CHEKGU

slm...
td pg,tgh duk sedap layan ym ngan sibudak yg bakal betunang esok -tahniah- tiba2 je masuk 1 member belog yg sy dah lupa sgt2 ttg latarbelakang dia bukan setakat lupa yg dibuat2 bahkan sy memang lupa tahap amnesia dah ni. amnesia????
minggu lepas, dah ym ngan dia. dia ada tanya pasal belog sikokoyanghampehh.blogspot.com -pergh!alamat penuh tuh- memula sekali dia kata dia nak mintak sy ajar buat belog. ok. sy open and close eh terbuka dan terima. bila dah lama2 sembang, dia mintak sy jd cg. CG????? mujur sy xtya sekolah kerajaan ke swasta. kalu tak, malu sy dibuatnya sebab dia mintak sy jd cg utk ajar teknik2 ambik gambar!
pakcik2, makcik2, sy ni basic pun terumbang ambing bak kapal dipukul ombak yang mengganas di tengah lautan sehingga dah2....! ulang balik. sy ni basic pun takde, canne nak jd cikgu. yg sy tau, rembat jeh kamera abg, dan ambik gambar. mana tau bab2 kamera nih. sy bukan budak multimedia, sy budak kaunseling lah....
memula tuh, sy bls msj dia dlm keadaan mcm nak menolak, kononnya berhias2 eh berkias2 tp bila dia macam frust menonggeng dan tertonggeng, jd sy dgn rela hatinya menjadi cgnya...sy ingatkan dia main2 jerk....
bila ym pagi nih, dia semacam menuntut janji. aik????mcm serius jerk. sy pun dah kalut. apa yg sy nak ajar??????aduh............tolong ambulan....!





utk ntazuki ronaldo, cuba tengok dalam2, perhalusi betol2 cg awk punya gambar diatas dan berfikir dlm keadaan yang waras dan tenang....tengok betol2 dia punya perangai yang tak serupa org tuh, layak ke dia menjadi cg awak??????

No comments:

Post a Comment